Vágó István az Életöröm Klubban

Kedves Barátunk!

Ha azt mondom, kvíz professzor, azt mondod: Vágó István. Rávágom persze én is, de hozzá kell tennem, hajlamos vagyok néha azt gondolni, hogy ő inkább „játszásiból” vállalta ezt a ráragadt eposzi jelzőt, s nem azért, mert pályafutása, személyisége leglényegét fejezné ki. Ha így van, jogos a kérdés: ki ez a zavarba ejtően művelt, mosolygó szemű és nem ritkán szigorú szavú ember, aki a képernyőről megtanított minket arra, hogy játszani nem infantilizmus, hanem az önépítés esélye? Hosszú életemhez képest barátságunk rövid ideje alatt megpróbáltam megfejteni, de távol vagyok attól, hogy a végére jutottam volna.

Örömet szerezne, ha az Életöröm Klub baráti társaságában együtt folytathatnánk az ismerkedést. Azt már megtapasztaltam, hogy a társaságában az órák szállnak, mint a percek, és mindenki készüljön fel a meglepetésre: a professzor kalandor és hazardőr, tudós és gyerek, a többit tessenek a helyszínen kinyomozni.

 A helyszín : az Életöröm klub a Szófia utca 15. sz. alatt (22-es kapucsengő).

Az időpont : december 12. « Kultur’szerda » 18 óra

Belépődíj a szokásos 1000 Ft.

Budapester81 szólj hozzá

A bejegyzés trackback címe:

https://eletoromklub.blog.hu/api/trackback/id/tr844944794

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása